Avslutningsdagen



Vilken underbar dag det har varit! En massa skratt och några tårar under hela dagen. Vi började i skolan, skålades i bubbel och käkade lite mumsigt. Vi överraskade våra lärare med en speciell "tekniklåda" och, vi fick våra betyg. Är så lycklig för jag fick mitt mvg. Känns såå bra!
 
Vi drog vidare till Liseberg där vi körde femkamp och käkade en god middag. Har haft så kul idag och har ont i magen och kinderna av allt skratt. Vill passa på att tacka mina fina klasskamrater, mina underbara lärare: Lisa, Linda, Eva och Anna. Tack för ett underbart år, det bästa hittills i mitt liv. Kommer sakna er alla ♥ Tack igen.

© Alla bilder som visas är Copyright skyddade och får inte kopieras utan min tillåtelse.
0 kommentarer



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: