Tårtor och bakelser



                          
 
Det här är två bilder från första terminen. En fredag fick vi fick göra blomsterbakelser och tårtor. Det var fantasi, form och fria händer som gällde. Det var en lektion som de flesta i klassen älskade. Jag gjorde två cupcakes som syns på första fotot. Saknar skolan när jag ser dessa bilder, de togs faktiskt för nästan exakt ett år sedan nu när jag tänker efter. Jisses, vad det året gick fort!!
 

© Alla bilder som visas är Copyright skyddade och får inte kopieras utan min tillåtelse.
1 kommentarer



Kommentarer

Postat av: cicci

så mysigt vi hade det. Tänk den fredagen... man blir ju bara fylld av värme =) (och en liten tår i ögat)

Svar: Ja :) Saknar dig
susannaangeli.blogg.se

SKRIVET DEN 2012-10-04 KLOCKAN 16:31:57
URL/Bloggadress: http://ceciliaericson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: