Då har man gjort...



Då har man gjort sin "första" brudbukett (och tärnbuketter & corsage). Jag var faktiskt inte så orolig som jag trodde jag skulle vara, det jobbigaste var nog efteråt när man lämnat allt till brudparet. När man lagt så mycket tid och tanke bakom det så vill man ju att det ska bli så som de ville ha det. Men brudparet var nöjda och det känns så skönt!
 
Brudbuketten: Vita rosor (avalanche), och kvistrosor (blanchetta och super bubbles), salal. Pärlor och spetsband.
 
Tärnbuketterna: Storblommig brudslöja och pärlor. Salal och vitt sidenband.
 
Corsage: Kvistros (super bubbles), brudslöja, plättar-i-luften och salal.
 

© Alla bilder som visas är Copyright skyddade och får inte kopieras utan min tillåtelse.
0 kommentarer



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: