Schemat för klassresan



Nu är det inte långt kvar till Hollandsresan! Den 16 april åker jag och min klass till Amsterdam. Igår fick vi våra flygbiljetter och information om de olika besöken vi kommer göra.

Måndag: Blir en ledig dag med tid för att upptäcka Amsterdam :)

Tisdag: Upp och hoppa tidigt! Bussen går från hotellet klockan 5.00 till Aalsmeer där vi besöker den stora blomsteraktionen.

Onsdag: Besök på en blomsterodling och sedan vidare till Keukenhofs tulpanpark.

Torsdag: Flyger hem och beräknas vara hemma vid 13-tiden.


Det ska bli kul och alla i klassen längtar så!

© Alla bilder som visas är Copyright skyddade och får inte kopieras utan min tillåtelse.
2 kommentarer



Kommentarer

Postat av: AnnaSmyckeform

Det låter som en jättekul resa! Glad påsk till er också :)

Kram

SKRIVET DEN 2012-04-06 KLOCKAN 19:42:27
URL/Bloggadress: http://annasmyckeform.blogg.se/
Postat av: Therese

Vad roligt!

Tror du kommer älska Amsterdam. jag blev helt förälskad :)

Du är så duktig, beundrar verkligen dina buketter och din teckning skulle jag faktiskt vilja ha som tavla hihi

Massa kramar Therese

SKRIVET DEN 2012-04-08 KLOCKAN 09:16:46
URL/Bloggadress: http://livetsomtess.blogspot.com/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: