Så var man hemma igen



 

Amsterdam var en upplevelse och dit vill jag verkligen åka igen, snart. Ska lägga upp fler bilder och berätta om resan lite längre fram. Har tusen saker jag vill hinna med den här helgen: Konstvandring i Majorna, besök på några möbelvaruhus, leta efter färgglada inredningsdetaljer i stan och en titt på Holmens secondhand marknad. Jag har fått sådana "nu-ska-det-ändras-om-i-hemmet" känslor!

 

Tänkte försöka hinna gå till stans alla fina magnoliaträd också. Läste att det fanns en app om det i dagens GP.

 

När ska jag hinna plugga till det sista latinprovet som vi ska ha nästa vecka?

 

 


© Alla bilder som visas är Copyright skyddade och får inte kopieras utan min tillåtelse.
0 kommentarer



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: