Grupparbete



Ingen lugn start i skolan här inte! Vi började med ett begravningsarbete i grupp. Jag hamnade i gruppen "70% Form och 30% Transparent", de två stilarter som är så extremt olika. Måndagen gick till planering och fördelning av arbetet.

Idag hade vi prov på morgonen och sedan gick jag och Jenny och handlade in blommor och annat matrial efter en budget som vi fått. Vi hann nästan klart med kistdekorationen och imorgon ska jag börja med kransen. Känns som vi ligger bra till tidmässigt med tanke på att två tjejer i vår grupp var borta på läkarbesök och sjuk idag. Hann inte ta några kort men imorgon ska jag visa vad vi gjort. En väldigt annorlunda kistdekoration kan jag säga! Imorgon ska vi vara klara med alla uppgifter och torsdag är det redovisning.

© Alla bilder som visas är Copyright skyddade och får inte kopieras utan min tillåtelse.
0 kommentarer



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: