Sista praktikveckan



Nu är jag inne på den sista praktikveckan. Känns lite tråkigt då jag trivs så bra på Blomsterlandet, men såklart ska det också bli så underbart kul att komma tillbaka till skolan igen. Idag har jag gjort VÄLDIGT många buketter eftersom butiken ska ha nypremiär (efter ombyggnaden) på torsdag. Var ensam florist från klockan 13-18 och det var skönt att det var hyfsat lugnt i butiken. Blev dock lite nervös när en kund ville ha 60 st tulpaner i en bukett. Som tur var fick jag ihop den och den blev riktigt maffig, men det var på håret. Vet inte om jag skulle kunnat få dit en tulpan till!!

© Alla bilder som visas är Copyright skyddade och får inte kopieras utan min tillåtelse.
0 kommentarer



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: