Vacker brudbukett



 
  
 
 
Vi hade så mycket fina men korta blommor i fredags att jag slängde ihop den här brudbuketten. Tror det är en av mina favoriter som jag gjort. Härliga färger med den ljusrosa rosen och nejlikan mot den kalla poppeln och skira brudslöjan som inte riktigt slagit ut. Den blir lite spännande med svarta knoppar från blåklint, spetsiga prärieklockor och mjuka knoppar från ranunkel. Små men effektfulla kontraster.
 
 
 

© Alla bilder som visas är Copyright skyddade och får inte kopieras utan min tillåtelse.
1 kommentarer



Kommentarer

Postat av: Sissel

MUMSIGT! Förstår varför det är en favorit!

Svar: Tack Sissel:)
susannaangeli.blogg.se

SKRIVET DEN 2012-06-28 KLOCKAN 11:06:59
URL/Bloggadress: http://frokenblomma.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: