Systuga här hemma



 

 

Som vanligt har vi kort dag i skolan på fredagar så jag har hunnit sy en hel del idag på eftermiddagen och kvällen. Nu är "underklänningen" klar och näst på tur ska jag börja drapera. Ligger väldigt bra tidsmässigt till men det beror på att jag valt att inte göra den efter mina mått. Det skulle tagit alldeles för lång tid att anpassa mönstret och prova klänningen mellan sömnad och passforms ändringar. Lite tråkigt men som sagt så är det inte kvaliten så sömnaden som ska bedömas.


© Alla bilder som visas är Copyright skyddade och får inte kopieras utan min tillåtelse.
2 kommentarer



Kommentarer

Postat av: AnnaSmyckeform

Men wow, inte visste jag att du var en sån hejare på att sy. Duktig :)

SKRIVET DEN 2012-06-09 KLOCKAN 09:02:28
URL/Bloggadress: http://annasmyckeform.blogg.se/
Postat av: cicci

Men Sanna!!!!!!!!!! Kolla vad du gjort! Vad fantastiskt duktig du är! Den är ju jättefin... helt otroligt!

SKRIVET DEN 2012-06-09 KLOCKAN 21:30:03
URL/Bloggadress: http://ceciliaericson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: