Man tager vad man haver



 
 
 
 
 
Längtan blev för stor...var bara tvungen att göra en brudbukett. Min underbara syster yster har en fin lite odlingslott vid sin boende och brevid den står en gigantisk jasminbuske. Jag tog blommor från den och lite annat smått och gott som växte runt om. Man tager vad man haver helt enkelt. Jasminen var inte helt enkel att jobba med då det var en hängvariant, men tillslut fick jag ihop den. Resultatet blev en naturlig och väldoftande brudbukett.

© Alla bilder som visas är Copyright skyddade och får inte kopieras utan min tillåtelse.
2 kommentarer



Kommentarer

Postat av: Mamma

Oj oj oj va läcker den va!

Svar: Tack, mommy
susannaangeli.blogg.se

SKRIVET DEN 2012-07-07 KLOCKAN 13:07:16
Postat av: cicci

Hej söta du! nu är jag hemma igen efter en underbar vecka. vilken ur-tjusig bukett du gjort... gillar den verkligen!!! fina bilder på den också. duktiga duktiga du! hur går det för dig? blir det någon kurs? ses snart va? kram kram

Svar: Hej fina cicci! Härligt att du haft det så bra på din semester. Klart vi måste ses snart, jag har hur mycket tid som helst. Tack för din fina kommentar om brudbuketten :) Puss o kram
susannaangeli.blogg.se

SKRIVET DEN 2012-07-08 KLOCKAN 13:38:19
URL/Bloggadress: http://ceciliaericson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: