Teckning



 

 

Det  var nio år sen jag slutade måla och teckna. I helgen tog jag upp pennan och gjorde den här. Det blev ju såklart inte lika bra som innan jag slutade men ändå förvånadsvärt likt och lätt att göra. Anledningen till detta är att jag upptäckt några duktiga illustratörer, och såklart vill jag också kunna göra sådana fina saker som de kan. Vi får se om det blir några fler teckningar, jag hoppas att jag kan hålla kvar den här skaparlusten.


© Alla bilder som visas är Copyright skyddade och får inte kopieras utan min tillåtelse.
7 kommentarer



Kommentarer

Postat av: Anna

Jag tycker det var mycket fint gjort. Men jag tycker allt du gör är fint. Blommor, teckningar.. you name it :)

SKRIVET DEN 2012-03-14 KLOCKAN 22:46:09
URL/Bloggadress: http://annasmyckeform.blogg.se/
Postat av: cicci

jag säger bara wow. du är sååå duktig. lycka till idag! kramar

SKRIVET DEN 2012-03-15 KLOCKAN 07:22:53
URL/Bloggadress: http://ceciliaericson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sanna, du måste ta upp det, du är en riktigt konstnär ju!!! Hoppas du har det bra på praktiken, det har jag. Ses snart!

SKRIVET DEN 2012-03-16 KLOCKAN 17:50:05
URL/Bloggadress: http://www.imittgronahjarta.blogspot.com
Postat av: Sandra

Underbart syrran, äntligen. Älskar min tavla som jag fick av dig i födelsedags pressent, du vet vliken :)

SKRIVET DEN 2012-03-27 KLOCKAN 11:39:11
Postat av: Desiree

Så sjukt jäkla bra! Aldrig sett något bättre! vilken känsla! Krille hade verkligen rätt - Sanna den nästa Picasso!

SKRIVET DEN 2012-04-01 KLOCKAN 17:56:54
Postat av: Elin

Jag är helt mållös, som vanligt när jag får se dina teckningar! Helt otroligt bra!:)

SKRIVET DEN 2012-04-04 KLOCKAN 13:13:55
Postat av: Sofia Stark

WOW, fantastiskt!!! Jag är helt imponerad!

SKRIVET DEN 2012-05-02 KLOCKAN 07:14:22


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: