Dagens brudbukett



 

 

Asymmetrisk brudbukett, linjegrupperad med ojämna rytmer.

 

Matrialval: Lilja, Ros, kvistros, prärieklocka, vaxblomma, elegansnejlika, freesia, texasgräs, poppel, läderblad, plumosa, harört, saint paulia blad, rödrot och kornell.

 

Nu skruvas svårighetsgraden upp i skolan men också mer frihet i skapandet. Visar bara den sista jag gjorde idag.  Blev inte så nöjd med min första.

Onsdagens uppgift är en tejpad brudbukett och som min lärare lisa sa:"Ta med er tålamodet imorgon"

 

 


© Alla bilder som visas är Copyright skyddade och får inte kopieras utan min tillåtelse.
1 kommentarer



Kommentarer

Postat av: sandra Ryderwall

Otroligt fin syrran, jag vill oxå :)

SKRIVET DEN 2012-04-17 KLOCKAN 10:17:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: